CREIEM EN EL QUE FEM
No som una agència corrent. Sabem del que parlem i volem embrutar-nos les mans. El nostre és treballar dur i treure lluentor a les idees, fent-les créixer en el seu formats idonis en aquells mitjans on els consumidors els desitgen, portant els projectes al seu màxim potencial. I no sols és que ens agradi, estem capacitats per a fer-ho.
Creem i alimentem estratègies que siguin el fluxe dels mitjans que faran part de la vida dels consumidors, idees genèriques brillants, que testem, que desenvolupem i produïm els continguts. Gestionem el creixement d’audiències, activem i gestionem les converses.
Ens agrada aquesta feina, per això estem sempre atents al retorn, ajustant les estratègies per maximitzar els resultats, perquè d’això va aquesta missió: aportar, mitjançant històries i dinàmiques de comunicació, per assolir objectius concrets i perquè el nostre entorn millori.
QUÈ ENS IMPORTA
El 2008 guanya Obama, se celebren els Jocs Olímpics a la Xina, youtube compleix tres anys i vam crear Zoopa. La veritat, ens calia crear un entorn de treball per donar vida a una nova manera de veure la comunicació i la creativitat.
Creiem honestament que les marques tenen un lloc legítim en el món dels mitjans. Creiem que els Mitjans no són caixes estanques i que no és normal que la indústria de la comunicació pensi en sitges estanques mentre que els consumidors flueixen de mitjà a mitjà sense barreres.
No creiem tampoc en les barreres tecnològiques. Per això experimentem i desenvolupem sobre dispositius, plataformes i tecnologies emergents.
Creiem en la creativitat amb un propòsit. Esmorzem innovació als matins, i berenem xocolata amb xurros digitals a la tarda.
Creiem que la gratitud és un valor universal i no tenim temps per perdre. Volem disfrutar-ho tot, ara.
Gaudim donant vida a una agència que deixa un llegat, que genera riquesa i crea relacions duradores.
Creiem que els grans èxits tenen darrere grans idees, equips compromesos, perseverança, coneixement i visió. Per això tots i cada un dels membres de Zoopa té l’obligació de seguir estudiant, experimentant cada dia. Per poder donar vida a noves Marques i formats propis i aportar solucions a les Marques i als Mitjans que confien en nosaltres.
QUI SOM, QUÈ FEM I PER QUÈ VAL LA PENA
David i Carlos Ortet, Santi Millán, Mer Canet, Xavier Vergés, creadors de Zoopa, tenen una visió que no passa per la litúrgia de les agències convencionals. Som gent normal que, junts, aconseguim crear coses extraordinàries.
Necessitem aprendre i aplicar l’après, no som erudits, som artesans. Forgem campanyes, canals de youtube, documentals, anuncis, obres de teatre, esdeveniments, un llibre, un web o programem una plataforma de coaching. Ens il·lusionen els nostres projectes però sovint ens il·lusionen molt més els dels nostres clients. Perquè ells tenen idees increïbles, reptes apassionants, Marques que ens enamoren i com agraïm la seva confiança, l’èxit és l’única opció. Per això estem.
Hem estat la primera productora a ser reconeguda per Google com Multi Channel Network i hem produït des d’anuncis, a xous de TV, esdeveniments esportius, i una infinitat de projectes que ens han dotat d’una experiència multidisciplinària i d’un know how que va des de la pura creativitat a la producció i l’anàlisi.
Aquesta visió ens va ajudar a incorporar a actors i directors com Jose Andrés Nicolás, enginyers o realitzadors com Esther Rodriguez, mestres de la creativitat com Cesar Corta o Cristina Viñas, de les xarxes socials com Matteo Remuzzi i Xavier Mira, joves estrategues com Marina Ferrer, productores tan eficaces com Maria José Cabrera, dissenyadores emergents com Lídia Soto o directors brillants com Diego Amela.
Zoopa és una agència enfocada a la innovació, la creació de continguts, fidelització d’audiències i noves estratègies de mitjans. Tenim i desenvolupem espectacles i formats del que aprenem i apliquem a futurs projectes amb Marques.
Com molts dels nostres amics són artistes, vam crear Emblema UA, una companyia per representar-los. Emblema ha llançat nous talents i ha gaudit de l’èxit dels seus artistes (Paco León, Santi Millán, etc.).
Davant l’emergència del Màrqueting d’influència vam crear, al costat de Xarxa Points, un nou membre de Zoopa: United Artists Media amb la idea que els creadors i influencers, junts, creessin un nou mitjà al servei del públic i de les Marques. Vam desenvolupar una nova metodologia i eines que seguim actualitzant en un entorn tan dinàmic com el que vivim avui.
Com a agència digital i productora de continguts Zoopa opera a Espanya, Portugal, Itàlia, França, UK i Rússia. Treballem colze a colze amb Marques com Ferrariland, PortAventura, Danone, TV3, PlayStation, Ferrero, Fiat, Nike, Powerade, CaixaBank, Orbea, Bacardi i Cirque du Soleil entre d’altres.
També estem compromesos amb projectes socials que hem desenvolupat durant els últims anys (X1FIN, ASDENT, Special Olympics).
Això és el que fem, o el que som (que és el mateix). No tenim plans de baixar el ritme, el que si tenim són moltes ganes d’embarcar-nos en nous projectes. Per cert, ens encantaria conèixer-te.
Per cert, ens encantaria conèixer-te.
¿Quieres trabajar con nosotros?
La tecnología, nuestra aliada
