El nostre Objectiu
Les Marques necessiten noves fórmules per connectar amb la seva audiència, camins creatius per connectar i transmetre els valors que representen. A més necessiten fórmules que els permetin interactuar amb els seus consumidors per crear relacions fructíferes. El màrqueting de continguts és la resposta a aquestes necessitats. El Branded Content sempre fa ús d'històries, l'storytelling es centra en els valors de la Marca i genera converses i notorietat al voltant de la Marca sovint en forma d'entreteniment. És un contingut que apel·la a les emocions i que convida a la participació. És un contingut que fa ús de diversos formats i múltiples mitjans de difusió. L'agència de Branded Content és responsable de trobar la fórmula que generi valor pel consumidor, que doni visibilitat al teu producte, Marca. Fins i tot virar en altres formes de Content Màrqueting com el 'utility màrqueting' (màrqueting d'utilitat) de manera que el seu missatge té una funcionalitat que ajuda a consumidor, per exemple tutorials, guies, enquestes, etc. El màrqueting de continguts sovint multiplica la seva eficàcia mitjançant les aliances adequades. La teva agència de branded content no només ha de saber concebre i produir el contingut. Zoopa té la visió, disposa de les relacions i el coneixement de l'escenari de creadors de continguts necessari per identificar quan una estratègia d'aliances és la solució idònia. Men 's Health + Fitbit, Vox + Spotify, National Geographic + Tourism New Zealand, Vice + Smirnoff, VICE + Amazon Prime, The Dodo + Samsung, Business Journals + BBVA Compass, National Geographic + BMW, WIRED + HP, The Economist + Siemens, PlayStation + Discovery. Amen de desenes de casos on col·laborem amb celebrities i influencers per crear els millors continguts. Si vols podem veure junts els resultats quantitatius i qualitatius de diverses de les nostres accions de Branded Content tant B2C com B2B. Et sorprendrà la seva eficàcia.
El que ens diferencia
'A caminar s'aprèn caminant'. Hem concebut i produït més branded content que ningú en aquest país. Els nostres continguts no són invasius, generen connexió emocional amb la Marca, estan fets per ser compartits, milloren el posicionament de marca, generen engagement i fidelitat i fins i tot ajuden a generar leads i trànsit quan correspon. Zoopa és l'agència amb capacitat real de creació i producció així com experiència per oferir solucions de Branded Contet eficaços i resultats mesurables. Hem estat líders en la introducció del Màrqueting de Continguts en aquest país i treballem internacionalment per Marques grans i més modestes. Som una agència creativa que no només produeix sino que a més 'pensa' en termes de funnel de vendes, customer journey i identifica quins continguts ha de rebre el teu client potencial en quin moment per facilitar que avanci en aquest viatge cap a la fidelitat a la teva Marca i la compra. Aquí ens tens; creativitat, experiència, treball dur i estratègia sota un mateix sostre, a la nostra manera de treball li hem batejat com a 'Zink' (Zoopa + Think).
Portem més de 15 anys co-produint màrqueting de continguts colze amb colze. El seu entusiasme, fidelitat i dedicació són el seu segell personal. Poques agències són tan apassionades de la tecnologia i al mateix temps tenen un tall creatiu tan afilat. Un gran aliat per a qualsevol campanya de branded content amb una dimensió humana que es té o no es té ... Desitjant iniciar el nostre proper projecte amb ells.
Jorge Huguet
Director Sony PlayStation Espanya
Serveis relacionats
Branded Content
Les Marques necessiten noves fórmules per connectar amb la seva audiència, camins creatius per connectar i transmetre els valors que representen. A més necessiten fórmules que els permetin interac
Branded Content
Les Marques necessiten noves fórmules per connectar amb la seva audiència, camins creatius per connectar i transmetre els valors que representen. A més necessiten fórmules que els permetin interac
Branded Content
Les Marques necessiten noves fórmules per connectar amb la seva audiència, camins creatius per connectar i transmetre els valors que representen. A més necessiten fórmules que els permetin interac